Analiza

Analize predstavljaju snažan alat za vrednovanje komunikacije te otvaraju prostor njenog poboljšavanja, ukazuju na potencijalne prilike I krize. Odražavaju poruke i stavove koje mediji prenose i kreiraju prema javnosti. Analize se izrađuju na temelju press clipping. Dinamika analitičkog izvještavanja prilagođena je potrebama svakog pojedinog klijenta – dnevno, sedmično, mjesečno ili povremeno. Svaka je analiza potpuno prilagodljiva potrebama klijenta.

Sve analize prilagođene su standardima propisanim od međunarodnih strukovnih tijela (IPRA, IPR, PRSA).

Analiza medijskih objava može uključivati:

  • Kvantitativna analiza – broj objava, datum objava, površina objava, autor, frekvencija autorskih objava...
  • Kvalitativna analiza – analiza vrijednosti objava u praćenim medijima prema gledanosti ili slušanosti, vrijednosnoj strukturi (pozitivno, negativno, neutralno), uspješnosti plasmana poruka..
  • Tematska analiza – tematska obrada sadržaja objavljenih članaka u praćenom vremenskom periodu sa preporukama i komentarima važnim za daljnji razvoj PR akcija.
  • Statistička obrada medija - Određivanje dosega prema ciljnim skupinama.